Dzisiaj nauczyłem się ustawienia różnego widoku folderów w IntelliJ

        "Święta, święta i po świętach" - ten słynny cytat usłyszałem przedwczoraj, choć jutro dopiero wigilia.

        Dzisiaj nauczyłem się prostej rzeczy (jak się ją już zna to jest prosta), bo ustawienia różnego widoku folderów w IntelliJ. A robi się to tak, że trzeba kliknąć na takie koło zębate (wersja dla kobiet: takiego kwiatuszka), obok słowa Project nad widokiem folderów. I tam są dostępne różne opcje. Przy okazji można sobie poklikać i popatrzyć jak jeszcze inaczej można zmienić widok, żeby był najwygodniej widoczny.

        Niby taka mała rzecz, a cieszy :) Trochę z tym męczyłem, żeby to znaleźć. I to wiecznie obecne uczucie załamania, gdy się nie wie tego, czego się chce wiedzieć. Ale na szczęście (dla nauki) zawsze coś się popsuje i trzeba jakoś to naprawić, a przy tym czegoś się można nauczyć, bo wtedy jest silna motywacja i uważnie się słucha i czyta wszystko, co ktoś ma do powiedzenia (napisania) na dany temat.

        To tyle ode mnie, a jaką naukę Tobie przyniósł dzisiejszy dzień?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

IntelliJ: zmiana rozmiaru czcionki scrollem

ThunderBird: jak zrobić professional stopkę