Git najłatwiejszy update

Niedawno pisałem o GitEye, że prosty i skuteczny. Jednak nie dość, bo kilka tygodni podziałał i już nie wysyła danych do Gita. Może jest coś w konfiguracji o czym powinienem wiedzieć, ale nie mam wystarczająco dużo motywacji, by się w to wgłębiać.

    Poszukałem najprostszego rozwiązania i znalazłem. Oto kroki po kolei jak aktualizować dane na GitHubie:


  1. Utworzyć repo na GitHubie.
  2. Skopiować linka do repo.
  3. W IntelliJu stworzyć nowy projekt from VCS.
  4. Albo robić projekt w tym miejscu, albo kopiować pliki z projektem do tego miejsca.
  5. W terminalu IntelliJowym wpisać kolejno komendy:
  • git add .
  • git commit -m "[treść wiadomości commita]"
  • git push
  • [dane do logowania]
    i gotowe :)

    Prosto, łatwo i przyjemnie i uniwersalnie w miarę. Może jak trochę jeszcze poćwiczę Gita, to będę umiał więcej i inaczej, jak na razie tyle jest wystarczająco dobrze.


    To tyle ode mnie na dziś, zapraszam Cię do dzielenia się swoimi wrażeniami z tego posta, lub np. swoim dzisiejszym odkryciem  np. w komentarzu :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

IntelliJ: zmiana rozmiaru czcionki scrollem

ThunderBird: jak zrobić professional stopkę