PgAdmin ctrl + spacja pokazuje podpowiedzi tabel

Tego mi brakowało. Jak korzystałem z Microsoft SQL Server to na bieżąco pojawiała się lista obecnych tabel, dzięki temu łatwiej nie popełnić literówki. 

    A jak chciałem coś zrobić na postgresie, to w pgAdminie nie pokazywały się tabele generycznie, wiec korzystałem trochę z graficznego edytora. Ale to tak średnio mi się podobało. Aż w końcu ostatnio pewien programista pokazał mi fajny skrót - ctrl + spacja - i od teraz jak wpisuję nazwę tabeli, naciskam ten skrót i już są sugestie ;)

    Ciekawe jakie Ty masz ulubione skróty pgAdmina, chętnie poznam jakieś jeszcze uproszczenia i uszybszenia tworzenia kodu. Możesz o tym napisać w komentarzu :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

IntelliJ: zmiana rozmiaru czcionki scrollem

ThunderBird: jak zrobić professional stopkę