Git: Kurs Gita od BitBucketa

Ostatnio słyszałem, że kurs GITa Aniserowicza kosztuje z 500 zł. Jak czytałem jednego z blogów, to rok temu kosztował 100 zł. Spora podwyżka, tym bardziej, że dzisiaj wrzucam linka do kursu za darmo i to od BitBucketa - autorytet jak dla mnie.

    A znajomy mi mówił, że chyba na Udemy są fajne kursy i w niskiej cenie - z 30 zł, za to bardzo profesjonalni ludzie go tworzą. Bo być wysokiej klasy specjalistą to jedno, a umieć jeszcze przy tym przekazywać wiedzę to co innego. Ja wiem, że w kursach nawet za 17 tyś. to nie jest powszechne połączenie, więc zdecydowanie nie opłacają się te drogi kursy.

A tutaj są fajne kursy od BitBucketa:


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

IntelliJ: zmiana rozmiaru czcionki scrollem

ThunderBird: jak zrobić professional stopkę