Ważna programistyczna książka: "Czysty kod"

    Zgodnie z zapowiedzią dzisiaj wspomnę coś o książce "Czysty kod".

    Kiedyś - na początku mojej programistycznej drogi - polecali mi tę książkę, do przeczytania. Ale zaraz mi dali kilka cennych rad i wtedy uznałem, że mi wystarczy. I wystarczało, do teraz.

    Teraz coraz częściej zastanawiam się już nie tylko co napisać, ale i jak napisać i otrzymuję informacje zwrotne o moim kodzie, że mógłby być trochę bardziej zgodny z konwencją. Ja tę konwencję ogólnie znam, ale chyba nadszedł czas na bardziej szczegółowe wczytanie się w to jak lepiej programować.

    A więc można się spodziewać, że niedługo moje wpisy będą bardziej dotyczyły ogólnych zasad programowania niż jak do tej pory raczej skrótów klawiszowych IntelliJa, choć oczywiście jak poznam jeszcze jakieś ciekawe funkcjonalności programów programistycznych, to nie omieszkam o nich wspomnieć tutaj ;)

    A u Ciebie już przeczytany "Czysty kod"? Możesz się podzielić  np. w komentarzu co o tym myślisz :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

IntelliJ: zmiana rozmiaru czcionki scrollem

ThunderBird: jak zrobić professional stopkę