Apka na dziś: Losuj!

Długi weekend za nami. Niektórzy odpoczywają i ja też, tylko, że ja dla relaksu zrobiłem sobie... Apkę :)

    Od jakiegoś czasu miałem taki oto problem: nie miałem ochoty zastanawiać się który sweterek do pracy założyć, i choć wiem, że są ludzie, dla których różnorodne ubranie delikatnie mówiąc nie jest priorytetem, ja z pewnych powodów chciałem je zmienić.

    Miałem też inny problem: niedawno postanowiłem, że utrzymam kontakt telefoniczny z określoną liczbą osób. Jednakże, nie miałem ochoty na ciągłe zapamiętywanie do kogo kiedy dzwoniłem, ile to było dni temu i do kogo by trzeba było teraz zadzwonić. Wiem, przy kilku osobach, to łatwe, ale ja chciałem utrzymać stały (przy najmniej raz na miesiąc - dwa) kontakt z ludźmi, których było kilkadziesiąt, albo kilkaset!

    Tak mnie naszło, tak sobie wymyśliłem i jak tylko zacząłem myśleć o tym jak pamiętam o każdym, z kim, kiedy i ile czasu już minęło, to od razu mi się tego odechciało, więc postanowiłem, że zrobię sobie apkę do tego - fajnie być devem w takich sytuacjach :)

    Korzystając kilku dni wolnego posiedziałem, pomyślałem i już jest. Nazwałem ją Losuj! Do pobrania z Google Play w tym miejscu.

    Można pobierać hurtem, póki w pełni darmowa ;)


    To tyle ode mnie na dziś, zapraszam Cię do dzielenia się swoimi wrażeniami z tego posta, lub np. swoim dzisiejszym odkryciem  np. w komentarzu :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

IntelliJ: zmiana rozmiaru czcionki scrollem

ThunderBird: jak zrobić professional stopkę