Moje notatki z Infoshare 2019
Jak już pisałem w poprzednim poście, niedawno byłem na Infoshare 2019. Fajna impreza polecam.
Dzisiaj jedynie dla czytelników mojego bloga udostępnię notatki ze wszystkich wykładów, w których brałem udział. Pisałem głównie hasłami, bo szybko trzeba było notować, ale trochę może rozszerzę to, co miałem na myśli. Oto, co zanotowałem:
To było na marketingowej scenie:
Dzisiaj jedynie dla czytelników mojego bloga udostępnię notatki ze wszystkich wykładów, w których brałem udział. Pisałem głównie hasłami, bo szybko trzeba było notować, ale trochę może rozszerzę to, co miałem na myśli. Oto, co zanotowałem:
To było na marketingowej scenie:
- Raport email marketing w liczbach freshmail - warto sobie przejrzeć, ciekawe informacje :)
- Nagrać filmik na dzień dobry - przy zapisaniu się na listę, od razu mocniej nawiązuję się relacja gdy nagra się filmik. Im bardziej spersonalizowany, tym lepiej.
- Frameworki marketingowe kobieta - frameworki ciekawa sprawa, ale o co chodzi z tą kobietą, to nie mam pojęcia :)
- B=mat - taka zależność do przemyślenia.
- Nadzieja strach wykluczenie ból - silne motywatory
- Zaoszczędzisz czas, pieniądze, nie łamie rutyny, nie być za bardzo kreatywny, bardziej akceptowane społecznie - argumenty/cechy, które ma spełniać przekaz
- Nawet kliknięcie w link już angażuje - ciekawa informacja
Cybersecurity:

Znowu marketing:
Można napisać do gościa pstanisz (fot) o darmową konsultacje marketingowa
Prawo:
Start small, secure data, don't overhype, be aware from on-aware process
Podcasty:
Brand rules:
- Cyber vieviorki - czyli co jest największym zagrożeniem dla bezpieczeństwa energetyki :)
- WAP billing - scan QR może dużo kosztować...
- Koniecznie charge back - okazuje się, że najbezpieczniejszą formą płatności jest zapłata kartą, a reklamacje trzeba zgłaszać przez formularz charge back - NIGDY WEWNĘTRZNY FORMULARZ BANKU.
- Niebezpiecznik/podcast - można posłuchać.
- Android pay - warto się zainteresować

Znowu marketing:
- Content organiczny
- Data driven - nie domysły, tylko dane (Make decision with data not intuition)
- Google organic jest dobry
- Ludzie lubią choice
- Talk about customer, resolve problem, talk about company, talk in community,
- Najwięcej filmów publikują gamerzy
- Segmentacja grup niestandardowych, Pixel Facebook, skupić się na ludziach, którzy zostali dłużej na stronie,
- Segmentacja grup podobnych,
- Automatyzacja optymalizacja budżetu
- Twórz osobne kampanie dla każdej grupy
- Błędy: wszyscy w tej lokalizacji, język: polski, właściwy cel, szerokość zainteresowań - korzystać z proponowane,
- Narracja to tworzenie sieci skojarzeń -> zmiana postawy > podjęcie decyzje
- Nexting - domyślanie się co będzie później - FAJNE. Rzucasz hasło, a odbiorca w głowie tworzy sobie możliwe scenariusze, przez co angażuje się w przekaz. Np w serialach: "W następnym odcinku..."
- Priming - torowanie. Kupisz Golfa, to wszędzie widzisz Golfy
Prawo:
- Lepiej być pierwszym w prawie rezerwować stronę
- Jeśli w umowie jest nie precyzyjnie to może być fikcja
- Pola eksploatacji muszą być wskazane
- To co w internecie nie znaczy że wspólne - obrazy mają autorów
- Trzeba pytać by wiedzieć - domysły mogą dużo kosztować
- Opóźnienie brak winy, zwłoka jest wina - zapis w umowach
- Prawo autorskie - poczytać ustawę
Start small, secure data, don't overhype, be aware from on-aware process
Podcasty:
- Google ma podcasty
- dobrze buduje community
- internal training - w firmie
- dobry content
- Trzeba mieć dobry mic Samson q2u - na start, shury SM7B - advanced, focusrite or soundcraft note - podbija głos odpowiednio - Audiocity dobry program, anchor, spreaker upload host, Recycle Content, Google meet - record people or cleabfeed.
- Podcasty establish Trust. Revenue Options
- Ludzie boją się AI jeśli jest podobna do ludzi
- Warsaw genomics - badają geny ludzi i mówią co im szczególnie grozi i jak się leczyć najskuteczniej. I chyba za darmo
Brand rules:
- It not about you - them, moja miłość to coś co ktoś inny chce i zapłaci za to.
- Brand for tomorrow
- Be real - content and personality
- No headshots -
- Sub brand - focus process what I'm doing, eg programming
- Go where is less crowded - linked in, napisać coś, go alive, zrobić video. People love
- Be big fish in small pond - skupić się na jednej grupie efektywnie
- Embrace evergreen -
- Systems, systems - Canva, previou - wrzuca foty na insta z wyprzedzeniem, moim project - icons for everything, brains thoughts - some with ideas, drop mark, answer to public - co ludzie szukają w google,
To tyle ode mnie na dziś, zapraszam Cię do dzielenia się swoimi wrażeniami z tego posta, lub np. swoim dzisiejszym odkryciem np. w komentarzu :)
Komentarze
Prześlij komentarz