Jak usunąć dowolny skrót klawiszowy Windows

Na pewno działa na Windows 7. Na 10 przetestuję w możliwej chwili, albo może ktoś z czytelników przetestuje?

    Sytuację miałem taką: Podczas wyszukiwania po ścieżkach w IntelliJ (ctrl + shift + f) i klikając kółkiem na metody, przenosiłem się do miejsca jej użycia. Gdy chciałem powrócić w poprzednie miejsce by sprawdzić pozostałe miejsca (ctrl + alt + strzałka w lewo) to ekran mi się obracał o 90 stopni. A to przecież taki ważny skrót!

     Postanowiłem sprawdzić jak w Windowsie usuwa się przypisane skróty klawiszowe - na windowsowych skrótach mi nie zależało, a na IntelliJowych owszem.

    I co się okazało? Nie ma takiej możliwości oficjalnie by zmienić przypisanie skrótu lub usunąć go  po prostu znajdując go w ustawieniach. A więc co zrobić?

    A wystarczy przypisać skrót do jakiegoś programu, a potem go usunąć :) I po takiej czynności już ten skrót będzie uwolniony od Windowsowych powiązań :D


    To tyle ode mnie na dziś, zapraszam Cię do dzielenia się swoimi wrażeniami z tego posta, lub np. swoim dzisiejszym odkryciem  np. w komentarzu :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

IntelliJ: zmiana rozmiaru czcionki scrollem

ThunderBird: jak zrobić professional stopkę