ApowerREC: pół ekranu nagrywania przez minutę i tylko 2 MB!

Bardzo fajny program do nagrywania ekranu.

    Wcześniej jeszcze używałem ciekawego, ale był tylko na 2 tygodnie, to nieeee. Ten wydaje się całkowicie darmowy - tak było napisane w nagłówku strony, z której pobierałem, więc może i tak będzie.

    W każdym razie fajnie nagrywa, są różne rozbudowane możliwości - jak na moje potrzeby - zdecydowanie wystarczające, także polecam. Tymbardziej, że mało zajmują filmiki. pierwszy raz coś nagrałem przez dokładnie 68 sekund i to zajęło tylko 2 MB. To bardzo mało, więc używam już z tydzień i bardzo jestem zadowolony.

    To tyle ode mnie na dziś, zapraszam Cię do dzielenia się swoimi wrażeniami z tego posta, lub np. swoim dzisiejszym odkryciem  np. w komentarzu :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

IntelliJ: zmiana rozmiaru czcionki scrollem

ThunderBird: jak zrobić professional stopkę