Odśwież WinSCP po przeniesieniu plików

Połączyłem się z linuxowym serverem. Skopiowałem wara Tomcata w odpowiednie miejsce i tak pomyślałem, że przy okazji posprzątam trochę. Więc zaznaczyłem kilka starych warów i z konsoli przeniosłem je do bakupowego folderu.

    Gdy wszedłem w ten folder, to okazało się, że tam ich nie ma. Gdy wróciłem do pierwszego folderu, to też ich nie było. Myślę: WTF? 

    Panika - bo to server i proda i testu. W sumie to tylko backupy, ale jednak zawsze coś się może przydarzyć. Poprosiłem kolegę o pomoc. On też szuka, w necie na Stacku, skupienie myślenie i po 10 minutach... 

....odświeżył WinSCP ;)

i backupy się znalazły... ufff... co za ulga. Niby drobnostka, a tylu nerwów może zaoszczędzić...


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

IntelliJ: zmiana rozmiaru czcionki scrollem

ThunderBird: jak zrobić professional stopkę