APP Inventor: sekundy i minuty najlepiej oblicza modulo

Gdy zacząłem konwertować duration na sekundy i minuty, to zauważyłem, że powyżej 60 dalej dodaje kolejne wartości, a nie liczy od nowa.

    Zacząłem więc testowanie różnych rozwiązań związanych z dzieleniem, potem mnożeniem przez całości, a potem z tym co zostanie... i zanim wymyśliłem dalsze rozwiązanie przetestowałem modulo z 60. Przypuszczałem, że da jakiś wynik, który będzie trzeba jeszcze jakoś sformatować, a to się okazało, że dokładnie robi to, co chciałem, czyli zostawia tylko to, co jest <= 60 :)

    To tyle ode mnie na dziś, zapraszam Cię do dzielenia się swoimi wrażeniami z tego posta, lub np. swoim dzisiejszym odkryciem  np. w komentarzu :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

IntelliJ: zmiana rozmiaru czcionki scrollem

ThunderBird: jak zrobić professional stopkę