Jak się uczyć angielskiego? Rozmawiać z Nativami

Angielski to podstawa - każdy programmer to wie. Ale jak się go nauczyć?

    Jeśli ja miałbym doradzać, to podstaw raczej tradycyjnie, ale ja już na szczęście umiem podstawy, bo tradycyjna droga jest dla mnie nudna. Ja to lubię dynamicznie, wiec jak już się jest na poziomie b1/b2 to można znaleźć sobie znajomych anglojęzycznych - koniecznie native speakerów - i z nimi sobie gadać.

    Ja mam to szczęście, że znam osobiście kilku i spotykami się kilka razy w tygodniu. Robią mi tę przysługę, że sobie pogadamy godzinkę dziennie w imię mojej nauki anglika. Miło z ich strony i taki sposób najbardziej polecam.

    To tyle ode mnie na dziś, zapraszam Cię do dzielenia się swoimi wrażeniami z tego posta, lub np. swoim dzisiejszym odkryciem  np. w komentarzu :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

IntelliJ: zmiana rozmiaru czcionki scrollem

ThunderBird: jak zrobić professional stopkę