Jaki język wybrać?

Często zadawane pytanie i często słyszana odpowiedź: Angielski :)

    To banał, więc opiszę sprawę trochę bardziej. Poza tym, że na prawdę angielski (b1) to podstawa, to ja dzisiaj dowiedziałem się, że miałem dużo szczęścia, że trafiłem akurat na język, który tak bardzo mi odpowiada.

    Nie wiedząc kompletnie nic o programowaniu wybrałem najpopularniejszy język na świecie, który w poprzednim roku stanowił 21% wszystkich ofert pracy w Polsce - najwięcej - i który dokładnie odpowiada moim upodobaniom, czyli tworzeniu aplikacji.

    Mogłem trafić na Pythona, bo od niego ludzie sugerują zacząć - a to język trochę dla big datowców, której to branży nie bardzo lubię. Mogłem trafić najpierw na to i się zniechęcić. Mogłem zacząć od bardziej front-endu, którego też nie lubie - teraz to wiem, wcześniej nie wiedziałem - i też się zniechęcić, przez co uznając, że programowanie jednak nie jest dla mnie.

    Ja jednak trafiłem na najlepszy język dla mnie JAVA i już przy nim zostałem nie chcąc nic innego.

    Cieszę się, że miałem tyle szczęścia. Nie wiem co doradzić ludziom, którzy szukają swojego języka. Mogę tylko szczerze przyznać - współczuję.

    To tyle ode mnie na dziś, zapraszam Cię do dzielenia się swoimi wrażeniami z tego posta, lub np. swoim dzisiejszym odkryciem  np. w komentarzu :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

IntelliJ: zmiana rozmiaru czcionki scrollem

ThunderBird: jak zrobić professional stopkę