Biblioteka do JPA w IntelliJ to: org.hibernate:hibernate-entitymanager:5.4.1.Final

Zagadka: Dlaczego to świeci mi się na czerwono? [IntelliJ, JPA] Zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcją.
Jak najechałem myszą na czerwone to pokazało tak jak na obrazku nr2, a jak odpaliłem server to w przeglądarce pokazało tak jak na obrazku nr 3




Żeby się tego dowiedzieć, to zajęło mi to całe 2 dni, ale ile przy tym się nauczyłem, to moje... Dla potomnych: sprawę załatwia niepozorna biblioteka: org.hibernate:hibernate-entitymanager:5.4.1.Final (przy pobieraniu z library z IntelliJ trzeba zaznaczyć opcje z maven! Bo inaczej nie działa, jak dodałem ręcznie z zewnątrz)

    To tyle ode mnie na dziś, zapraszam Cię do dzielenia się swoim dzisiejszym odkryciem  np. w komentarzu :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

IntelliJ: zmiana rozmiaru czcionki scrollem

ThunderBird: jak zrobić professional stopkę