Link łączący z MySQL

Zrobiłem jak na filmku, ale coś mi nie działało, więc wesparłem się linkiem ze szkolenia do łączenia się i ten link działa. Potrzeba było jeszcze zarejestrować sterownik, bo nie wykrywał inaczej, więc połączyłem to, co na filmiku z tym co było na szkoleniu i ostatecznie moja komenda łączenia z bazą danych Wygląda tak:

try {
    Driver ster = new com.mysql.cj.jdbc.Driver();
    DriverManager.registerDriver(ster);
    Connection connection = DriverManager.getConnection("jdbc:mysql://localhost:3306/AppJEE?
    useSSL=false&characterEncoding=utf8&useJDBCCompliantTimezoneShift=true&useLegacy
    DatetimeCode=false&serverTimezone=UTC", "root", "pass");
.
.
.
} catch (SQLException e) {
    e.printStackTrace();
}

gdzie pass to oczywiście hasło, którego tutaj oczywiście nie podam ;)

    To tyle ode mnie na dziś, zapraszam Cię do dzielenia się swoim dzisiejszym odkryciem  np. w komentarzu :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

IntelliJ: zmiana rozmiaru czcionki scrollem

ThunderBird: jak zrobić professional stopkę