"Test" zamiast "Text" i zamiast wyświetlać pobiera

Dzisiaj kolejna nauka z literówki, która mi trochę narobiła fatygi, ale i przy okazji czegoś się nauczyłem.

    Wniosek jest taki: jak się wpisze "test/plain" zamiast "text/plain" w metodzie doGet servletu linijce "response.setContentType("text/plain; charset=utf-8");" to zacznie pobierać plik, a nie wyświetlać.

    Nie widziałem o co chodzi wszystko tak samo pisałem, jak na filmiku, u niego wyświetlało, u mnie pobiera. założyłem na grupie wątek i po chwili rozmowy, otrzymałem sugestię, żeby w ogóle napisać typ zawartości. Gdy spojrzałem co ja tam napisałem, to już wiedziałem o co chodzi. Ale najważniejsze, że nauka postępuje.

    To tyle ode mnie na dziś, zapraszam Cię do dzielenia się swoim dzisiejszym odkryciem  np. w komentarzu :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

IntelliJ: zmiana rozmiaru czcionki scrollem

ThunderBird: jak zrobić professional stopkę