Wszystko wychodzi to po co się na tym skupiać?

Ostatnio dużo się uczę.

     Obecnie przerabiam kurs o aplikacjach webowych i przypuszczam, że za kilka - max kilkanaście, bo ważne jest dla mnie nie śpieszyć się - dni zrobię swoją pierwszą internetową aplikację. Dużo składowych jest do tego jak dla mnie. Uczę się o servletach, filtrach, atrybutach i takich innych różnych, które składają się na tworzenie aplikacji webowej.

    Możnaby się w takim razie zapytać: Skoro tyle się uczę, to dlaczego o tym nic nie piszę od kilku dni? Odpowiedź dzisiaj mi się nasunęła: Bo wszystko idzie zgodnie z planem 😀

    Ciekawy to jest dla mnie wniosek, gdyż jak się dzisiaj spostrzegłem, to ochotę do szczególnego zapamiętania - czy też napisania o tym posta tutaj - mam wtedy gdy coś mi nie wychodzi i muszę trochę włożyć w to wysiłku, żeby znaleźć odpowiedź samodzielnie. A że teraz robię kurs z YT i wszystko mi wychodzi co na filmiku, to jakoś nie mam potrzeby się na tym szczególnie skupiać. To dla mnie ciekawe odkrycie i w sumie niech to będzie dzisiejsza moja lekcja do zapamiętania.

    To tyle ode mnie na dziś, zapraszam Cię do dzielenia się swoim dzisiejszym odkryciem  np. w komentarzu :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

IntelliJ: zmiana rozmiaru czcionki scrollem

ThunderBird: jak zrobić professional stopkę