@WebServlet(value = "/urlName"), gdzie "/" jest extremely ważne!

Zacząłem sobie naukę nowego pojęcia "Transakcje JPA". Żeby dobrze zacząć i powtórzyć sobie schemat klasy Servletu, zamiast kopiować to przepisałem sobie stałe elementy.

    Po przepisaniu i implementacji nowej funkcjonalności, jak się okazało, wyskoczył error:

java.lang.IllegalArgumentException: Invalid <url-pattern> in [urlName] servlet mapping

    No, pomyślałem sobie, że to coś pewnie z tymi transakcjami, że musi być jakieś dodatkowe ustawienie w Tomcacie, albo w IntelliJ, jak to bywało w przeszłości i oczywiście lekkie poddenerwowanie, załamanie, frustracja, bo "znowu error", bo "znowu na filmiku działa, a u mnie działa", ocb?

    Gdy wpisałem w googla, to na Stacku przeczytałem coś o przedrostkach "/" i "*". Trochę mnie to zastanowiło. Gdy uważnie przyjrzałem się swojej nazwie klasy, okazało się, że brakuje tam przecież "/". Ehh... i po errorze. Drobny znak, a tak ważny dla Tomcata. Teraz go bardziej doceniam (znak).


    To tyle ode mnie na dziś, zapraszam Cię do dzielenia się swoimi wrażeniami z tego posta, lub np. swoim dzisiejszym odkryciem  np. w komentarzu :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

IntelliJ: zmiana rozmiaru czcionki scrollem

ThunderBird: jak zrobić professional stopkę