Dziwny Error SQL "... ERROR 1064 (42000): ... near '' at line 1 ..."

Właśnie przerabiam ostatnią część SQLowego kursu dotyczącą łączenia tabel i chciałem zrobić tabelę do ćwiczeń. Moja komenda wyglądała tak:

CREATE TABLE postac (id int(10) NOT NULL auto_increment primary key, bajka_id int(10), imie varchar(255);

    Gdy to wpisywałem, otrzymywałem taki error:

 ERROR 1064 (42000): You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1

     Zazwyczaj jak jest error w SQLu, to pokazuje od którego momentu jest coś nie tak, a tutaj miejsce '' niewiele mi mówiło.

    Trochę się namęczyłem by znaleźć przyczynę, ale znalazłem ją w... nawiasie, a w zasadzie w jego braku. na końcu powinien być nawias :) czyli literówka.


    To tyle ode mnie na dziś, zapraszam Cię do dzielenia się swoimi wrażeniami z tego posta, lub np. swoim dzisiejszym odkryciem  np. w komentarzu :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

IntelliJ: zmiana rozmiaru czcionki scrollem

ThunderBird: jak zrobić professional stopkę