Lepszy program do zarządzania MySQLem to Workbench

Na początku używałem phpMyAdmin, pisałem o nim tutaj. I sądziłem, że jestem taki trendy, bo wiele razy słyszałem o tym programie, ale jak się właśnie przekonałem, to nie ten program teraz jest na topie.

    Otóż teraz przoduje Workbench. I to nie tylko na jednym z filmików, ale także poleca go Amazon Web Service, więc to musi być bardzo dobry program. A skąd ta zmiana po zaledwie dwóch tygodniach?

    A no bo doszedłem do momentu, w którym uczę się wstawiać moje apki na neta, a phpMyAdmin nie potrafi łączyć się on-line. To znaczy znalazłem do tego jakieś filmiki na YT, ale już tylko je oglądając odechciało mi się wdrążać w temat. A jak zobaczyłem jak to się odbywa w Workbenchu, to postanowiłem zobaczyć co będzie. Spodziewałem się skomplikowanych ustawień, żeby działało - jak mi się kojarzy z ustawianiem MyAdmina, a tu się okazało, że chyba mi to zajęło 30 sekund i już miałem przed sobą swoją bazę danych. Co prawda nad połączeniem się z AWSem trochę się nafatygowałem, ale już działa :)

    Ale jaja.

    Jak zobaczyłem sposób tworzenia baz, tabel i rekordów, to natychmiast się przestawiłem i o MyAdminie nawet nie chcę słyszeć :)

    To tyle ode mnie na dziś, zapraszam Cię do dzielenia się swoim dzisiejszym odkryciem  np. w komentarzu :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

IntelliJ: zmiana rozmiaru czcionki scrollem

ThunderBird: jak zrobić professional stopkę