Uważność

Zastanawiam się, czy mogę to uznać za jakąś radę, ale zdecydowałem, że napiszę o tym.

    Cały dzień zmagam się z takim errorem:

ERROR: Unknown column 'user0_.id' in 'field list'

    No i wstukuję w neta i oczywiście otrzymuje wiele propozycji rozwiązań, bo to dość popularny error. I tak próbuję kolejne kombinacje i próbuję... Aż w końcu przy kolejnej opcji sprawdzam, iż pola, do których się odwołuję są z innej tabeli...

    OMG. Po prostu robię kurs po Polsku i tam gość używa Polskich nazw i ja trochę na robiłem tak samo, żeby nie komplikować dodatkowo i tak początkowo dal mnie skomplikowanego tematu.

    Ale w pewnym momencie zdecydowałem się na zmianę  nazwę klasy tabeli encji, ale pól nie zmieniłem. I stąd te problemy.

    Gdy zmieniłem pola, na takie jakie są w drugiej tabeli - bo stworzyłem też tabelę taką jaka ma być (po angielsku) - i wygenerowałem jeszcze raz settery i gettery, to okazało się, że całą stronę błędów jak ręką odjął. Ehh...


    To tyle ode mnie na dziś, zapraszam Cię do dzielenia się swoimi wrażeniami z tego posta, lub np. swoim dzisiejszym odkryciem  np. w komentarzu :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

IntelliJ: zmiana rozmiaru czcionki scrollem

ThunderBird: jak zrobić professional stopkę