Jeśli nie ma Drivera przy staracie Tomcata, to trzeba dodać mysql-connector...jar do folderu "/lib" Tomcata

Znowu ulga. A już chciałem rzucić to robienie, bo ile można walczyć z maszynami?

    Ale coś mnie tu trzyma i postanowiłem poszukać problemu w necie, bo przynajmniej czegoś się nauczę. I szukałem... okazało się, że to dość popularny problem, jednak już takie kombinacje robiłem, i nie wychodziło...

    Aż w końcu przypomniałem sobie, że mam kilka folderów Tomcata - na początku, dość intensywnie z nim eksperymentowałem - więc wrzuciłem we wszystkie, jakie znalazłem i działa :)

    A więc rozwiązanie zagadki: "java.lang.ClassNotFoundException: com.mysql.jdbc.Driver gdy pojawia się to dopiero przy korzystaniu z tego na odpowiedniej stronie łączącej się z bazą danych MySQL" to: umieszczenie biblioteki mysql-connector-java do folderu "lib" Tomcata.


    To tyle ode mnie na dziś, zapraszam Cię do dzielenia się swoim dzisiejszym odkryciem  np. w komentarzu :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

IntelliJ: zmiana rozmiaru czcionki scrollem

ThunderBird: jak zrobić professional stopkę