NoSuchMethodError: javax.persistence.Table.indexes()? Za dużo JARów JPA

W ogóle miałem za dużo jarów. Tyle tych błędów się już przewinęło - a kilkaset więcej pomysłów na rozwiązania - że moje biblioteki namnożyły się ogromnie. Sądziłem, że "Od przybytku głowa nie boli", ale okazało się jednak, że "Co za dużo to nie zdrowo", tak więc otrzymałem tytułowy error:

NoSuchMethodError: javax.persistence.Table.indexes()

    Po sprawdzeniu kilku(nastu) stron natrafiłem na wypowiedź, że to jest bląd od nadmiaru bibliotek JPA.

    Sprawdziłem. W sumie to usunąłem wszystkie biblioteki i od nowa dodałem tylko kilka, których wiedziałem, że potrzebuję - już jestem bardziej świadomy niż kiedyś, bo kiedyś to wgl dodanie biblioteki brzmiało mi kosmicznie. Przyjemne uczucie :)

    Jak ręką odjął.


    To tyle ode mnie na dziś, zapraszam Cię do dzielenia się swoimi wrażeniami z tego posta, lub np. swoim dzisiejszym odkryciem  np. w komentarzu :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

IntelliJ: zmiana rozmiaru czcionki scrollem

ThunderBird: jak zrobić professional stopkę